Rudy in Hong Kong - Reisverslag uit Tai Po, Hong Kong van Rudy Veiga da Palma - WaarBenJij.nu Rudy in Hong Kong - Reisverslag uit Tai Po, Hong Kong van Rudy Veiga da Palma - WaarBenJij.nu

Rudy in Hong Kong

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy

09 Februari 2009 | Hong Kong, Tai Po

Hallo jongens en meisjes,

Toch maar even een Waarbenjij aangemaakt. Ik ben niet zo'n blogger dus verwacht geen lappen tekst, maar het is toch wel leuk als mensen even een beeld kunnen krijgen van mijn avonturen.

Ik zit nu dus in Hong Kong, samen met mijn NHL-vriendjes Albert-Wim, Klaas en Andrea. Wij zitten hier 10 weken ter uitwisseling met het HK Institute of Education. We verblijven op de prachtige campus en we kunnen makkelijk met de bus of taxi de stad in.

Goed, dat vind ik wel een mooie introductie en voor verdere details kunnen jullie terecht bij de verhalen die ik (on)regelmatig zal gaan plaatsen. Ik hoop dat ik jullie kan vermaken en aarzel niet om een leuk berichtje voor me achter te laten.

~ Rudy

  • 09 Februari 2009 - 03:07

    Albert-Wim Reitsma:

    hee lullo..

  • 09 Februari 2009 - 07:43

    Juulke Janssen:

    Heey Rudy! Ik vermaak me wel...maar ben alleen jaloers dat ik nu nog in NL zit en allemaal verhalen van jullie kan lezen. Nu wil ik ook. Voordeel is wel dat ik nu genoeg tijd heb voor de voorbereidingen:D

    Hoop dat je t naar je zin hebt daar!
    x

  • 09 Februari 2009 - 07:58

    :

    Ladies and gentlemen, he's still alive! :O

    Goed om van je te horen! En ik hoop dat je toch een beetje uitgebreid gaat vertellen over alles, aangezien het daar echt heel anders is! "Happy ending mistel Ludy?" ;)

  • 09 Februari 2009 - 08:44

    Rudy Veiga Da Palma:

    Ja ik ben zeker nog in leven; het duurde even om online te komen(en ik heb nog steeds geen internets op m'n kamer)....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Tai Po

Rudy

Actief sinds 09 Feb. 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5612

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: